Klantenservice

  1. Klik bij het gewenste artikel op ‘Toevoegen aan winkelwagen‘.
  2. Kies vervolgens voor de optie ‘Bekijk winkelwagen‘.
  3. Controleer in de Winkelwagen je bestelling en voeg eventueel een kortingsbon toe.
  4. Vul je adres gegevens in (Housewolf gaat met de door jou verstrekte gegevens strikt vertrouwelijk om)
  5. Selecteer de betalingsmethode die je wilt gebruiken. Je kunt 100% veilig afrekenen met diverse betaalmethodes. Als je de bestelling afrond wordt je automatisch doorverwezen naar de veilige website van Mollie.

 

Je kunt bij Housewolf betalen met:

Een Housewolf Giftcard kun je bij jezelf of bij de gelukkige die de giftcard krijgt laten bezorgen. Vul in voor wie de giftcard bestemd is en van wie de gelukkige de giftcard krijgt. Wij verpakken de giftcard mooi, zodat het een feestje is om te krijgen en te geven.

Giftcard regels:

- De code die vermeld staat op je giftcard, vul je in op de winkelmand pagina, in het veld 'Kortingscode'.

- Bij een totale winkelmand waarde van minder dan 75 euro worden verzendkosten automatisch in rekening gebracht.

- Je kunt geen giftcard kopen met een giftcard.

- Giftcards kunnen niet geretourneerd worden of worden ingewisseld tegen geld.

- Wanneer geretourneerde items zijn betaald met een giftcard, wordt het te retourneren bedrag terug op de giftcard gezet. De geldigheid die op de giftcard staat weergegeven blijft van toepassing.

Als we zien dat een product in de smaak valt, zullen we deze zeker proberen aan te vullen. Op onze Instagram en Facebook pagina's zullen we je op de hoogte houden van de laatste updates, maar je kunt ook bij het uitverkochte product je mailadres invullen, dan ontvang je een mailtje zodra het product weer op voorraad is. Ben je toch erg nieuwsgierig, stel je vraag dan gerust via onze chatfunctie rechtsonder in beeld, via instagram, facebook, mail of ons contactformulier.

Staat er bij jouw gewenste product dat het item nabesteld kan worden, dan wil dat zeggen dat dit item momenteel niet geleverd kan worden uit onze voorraad. Wij zullen je gewenste item(s) dan z.s.m. voor je bestellen/inkopen, in de meeste gevallen duurt dit 1 a 2 weken. Wanneer je nabestelde item bij ons binnen is zullen wij de gehele order pas verzenden.

Pre-orderen wil zeggen, vooruit bestellen. Wanneer wij weten dat er hele gave nieuwe items aankomen, willen we jullie niet langer laten wachten en al de mogelijkheid bieden tot bestellen. De levertijden verschillen per item, vaak vermelden we de verwachte levertijd bij het item zelf.

Bij Housewolf weten we hoe hebberig je kunt worden van mooie items, en daar wil je natuurlijk niet lang op wachten. Daarom streven we ernaar om je bestelling zo snel mogelijk bij je te laten bezorgen. Heb je je bestelling op een werkdag voor 16:00 uur geplaatst, dan wordt het de zelfde dag nog verzonden met PostNL. Bestellingen binnen Nederland (geplaatst op werkdagen) zijn met een beetje geluk de volgende dag al in huis! Bestellingen binnen Nederland die op zaterdag of zondag zijn geplaatst, ontvang je de dinsdag daarop. Bestellingen besteld vanuit België, zijn doorgaans 1 a 2 werkdagen onderweg. Zodra wij je bestelling hebben verstuurd, krijg je hiervan een bevestiging op het opgegeven emailadres en een mailtje met de Track & Trace code, waarmee je je bestelling kunt volgen. Let op; onze mailtjes kunnen in je spambox belanden!

 

De verzendkosten verschillen per land. De verzendkosten naar jouw land vind je in de winkelmand of afrekenpagina van onze website.

Binnen Nederland rekenen wij €4,95 verzendkosten wanneer je winkelmand een waarde heeft van minder dan €75,-. Boven €75,- verzenden we je bestelling gratis. Je kunt je bestelling ook gratis afhalen in onze winkel.

 

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging. Geen mail ontvangen? Kijk allereerst in je ongewenste mail. Mocht je hem daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens. Neem in dit geval direct contact met ons op.

Na het plaatsen van je bestelling is het vaak niet meer mogelijk dit te veranderen of te annuleren. De bestelling wordt namelijk direct in behandeling genomen. Neem altijd voor de zekerheid contact met ons op om te informeren of we toch iets voor je kunnen betekenen.

Is je aankoop toch niet helemaal wat je er van had verwacht? Jammer, maar no worries! Binnen 14 dagen na ontvangst kun je je aankoop, mits deze voldoet aan onderstaande eisen, retourneren middels dit retour formulier.

LET OP:

- Zonder retour formulier nemen we geen items retour. 

- Artikelen mogen niet beschadigd zijn en dienen in de originele verpakking te worden geretourneerd. 

- Retourkosten zijn voor de afzender. Tenzij je hebt betaald met Paypal, klik hier voor meer info.

- Verzeker wanneer nodig je retourzending, kapotte items (door verzending) worden niet retour genomen. 

- Je bent verantwoordelijk voor het pakket totdat wij het hebben ontvangen, bewaar dus je verzendbewijs.

- Items die buiten de retourtijd van 14 dagen vallen worden niet retour genomen.

- Retourzendingen die niet voldoen aan ons retourbeleid kunnen tegen vergoeding worden terug gezonden.

Mail je klacht z.s.m. doch binnen 3 dagen naar info@housewolf.nl met de volgende gegevens:

Beschadigd geleverd:

  1. Ordernummer
  2. Foto's van de beschadiging(en)
  3. Foto van de verzenddoos
  4. Foto van het verzendlabel op de doos

Verkeerd geleverd:

  1. Ordernummer
  2. Foto van het verkeerd geleverde artikel

Incomplete geleverd:

  1. Ordernummer
  2. Artikelnummer (SKU) van ontbrekende item

Je kunt géén aanspraak maken op de garantie bij:

- Beschadiging door opzet of nalatigheid

- Uitzonderlijke slijtage

- Een batterij van het artikel welke vervangen dient te worden

We vragen je niets te retourneren voordat je antwoord van ons hebt.  Wij proberen je klacht zo snel mogelijk met je op te lossen.

 

No worries! Dan hebben wij jouw bestelling nog niet retour ontvangen of verwerkt. Retour gestuurd via PostNL? Dan duurt het meestal 4-5 werkdagen voordat het verwerkt is. Als wij jouw retour hebben ontvangen, sturen wij je een creditnota per mail. Je kunt het geld dan binnen 7 dagen op je rekening, creditcard of PayPal account verwachten.

Wanneer je geen pakbon hebt ontvangen bij je bestelling en je wilt deze retour sturen, willen wij je vragen om het volgende te doen:

Voeg bij je retour een briefje toe en vermeld daarop: Naam, ordernummer, artikel en reden van retour.

Stuur een e-mail naar info@housewolf.nl of via ons contactformulier en vermeld daarin de volgende gegevens:

- Naam, ordernummer, artikel, reden van retour en dat je je pakbon bent vergeten mee te sturen.

- Indien je een track en trace code hebt, stuur deze dan mee (zo kunnen wij je retour sneller terug vinden).

Wanneer wij een on-aangenomen pakket retour krijgen, zullen wij deze 14 dagen bewaren. In die tijd kun je nog contact met ons opnemen om het pakket nogmaals te laten verzenden. Hier brengen we echter wel kosten voor in rekening.

Wanneer je bestelling terug naar Housewolf is gestuurd, omdat het adres verkeerd is ingevuld, kunnen wij je bestelling nogmaals verzenden. Hier brengen we echter wel kosten voor in rekening.