Klantenservice

1. HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?

  1. Klik bij het gewenste artikel op ‘Toevoegen aan winkelwagen‘.
  2. Kies vervolgens voor de optie ‘Bekijk winkelwagen‘.
  3. Controleer in de Winkelwagen je bestelling en voeg eventueel een kortingsbon toe.
  4. Vul je adres gegevens in (Housewolf gaat met de door jou verstrekte gegevens strikt vertrouwelijk om)
  5. Selecteer de betalingsmethode die je wilt gebruiken. Je kunt 100% veilig afrekenen met diverse betaalmethodes. Als je de bestelling afrond wordt je automatisch doorverwezen naar de veilige website van Mollie.

 

2. HOE KAN IK BETALEN?

Je kunt bij Housewolf betalen met:

Yourgift-cards

 

3. HET PRODUCT IS UITVERKOCHT, KOMT DEZE NOG TERUG?

Als we zien dat een product in de smaak valt, zullen we deze zeker proberen aan te vullen. Op onze Instagram en Facebook pagina's zullen we je op de hoogte houden van de laatste updates, maar je kunt ook bij het uitverkochte product je mailadres invullen, dan ontvang je een mailtje zodra het product weer op voorraad is. Ben je toch erg nieuwsgierig, stel je vraag dan gerust via onze chatfunctie rechtsonder in beeld, via instagram, facebook, mail of ons contactformulier.

 

4. WAT BETEKENT 'NABESTELLEN'?

Staat er bij jouw gewenste product dat het item nabesteld kan worden, dan wil dat zeggen dat dit item momenteel niet geleverd kan worden uit onze voorraad. Wij zullen je gewenste item(s) dan z.s.m. voor je bestellen/inkopen, in de meeste gevallen duurt dit 1 a 2 weken. Wanneer je nabestelde item bij ons binnen is zullen wij de gehele order pas verzenden.

 

5. BINNEN WELK TERMIJN WORDT EEN BESTELLING GELEVERD?

Bij Housewolf weten we hoe hebberig je kunt worden van mooie items, en daar wil je natuurlijk niet lang op wachten. Daarom streven we ernaar om je bestelling zo snel mogelijk bij je te laten bezorgen. Heb je je bestelling op een werkdag voor 16:00 uur geplaatst, dan wordt het de zelfde dag nog verzonden met PostNL. Bestellingen binnen Nederland (geplaatst op werkdagen) zijn met een beetje geluk de volgende dag al in huis! Bestellingen binnen Nederland die op zaterdag of zondag zijn geplaatst, ontvang je de dinsdag daarop. Bestellingen besteld vanuit België, zijn doorgaans 1 a 2 werkdagen onderweg. Zodra wij je bestelling hebben verstuurd, krijg je hiervan een bevestiging op het opgegeven emailadres en een mailtje met de Track & Trace code, waarmee je je bestelling kunt volgen. Let op; onze mailtjes kunnen in je spambox belanden!

 

6. WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Bij een bestelling tot €75,- bedraagt de verzendkosten voor pakketpost binnen Nederland €4,95 en België €5,95. Boven €75,- verzenden we je bestelling gratis.

 

7. WAAROM HEB IK NOG GEEN ORDERBEVESTIGING GEKREGEN?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging. Geen mail ontvangen? Kijk allereerst in je ongewenste mail. Mocht je hem daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens. Neem in dit geval direct contact met ons op.

 

8. KAN IK MIJN BESTELLING NOG VERANDEREN OF ANNULEREN?

Na het plaatsen van je bestelling is het vaak niet meer mogelijk dit te veranderen of te annuleren. De bestelling wordt namelijk direct in behandeling genomen. Neem altijd voor de zekerheid contact met ons op om te informeren of we toch iets voor je kunnen betekenen.

 

9. HOE KAN IK ARTIKEL(EN) RETOURNEREN?

Is je aankoop toch niet helemaal wat je er van had verwacht? Jammer, maar no worries, binnen 14 dagen mag je je aankoop nog retourneren.

Volg de onderstaande stappen om je items te retourneren:

  1. Meld je retour aan door een mail te sturen naar info@housewolf.nl, vermeld daarin je naam, ordernummer, product en reden van retour.
  2. Omcirkel op de pakbon welk(e) item(s) je wilt retourneren en voeg deze toe aan je te retourneren pakket.
  3. Heb je jouw retourzending aangemeld? Dan dien je het te retourneren item binnen 14 dagen op eigen kosten en risico te retourneren naar Housewolf - Kustvaart 121 - 6846 LD Arnhem - Nederland. Verzeker wanneer je het niet vertrouwt je pakketje. Kapotte items nemen wij niet terug in ontvangst.
  4. Zodra we je retourzending hebben ontvangen, krijg je een creditnota per mail. Je kunt het geld dan binnen 7 dagen op je rekening, creditcard, PayPal-account, of gebruikte cadeaubon terug verwachten.

LET OP! Zonder retourmelding nemen we geen items retour. Het te retourneren artikel mag niet beschadigd zijn. De kosten van de retourzending zijn voor de afzender. Verzeker wanneer nodig je retourzending, kapotte items door verzending worden niet retour genomen. Items die buiten de retourtijd van 14 dagen vallen worden niet retour genomen.

 

10. MIJN ARTIKEL IS BESCHADIGD, VERKEERD OF INCOMPLEET GELEVERD, WAT MOET IK DOEN?

Wij vinden het erg jammer dat je een klacht hebt op een door ons geleverd item.

Stuur ons altijd eerst een mail voordat je het item retour stuurt. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk met je op te lossen.

Beschadigd:

Op alle Housewolf items zit een garantie van 3 weken. Mail ons de klacht, het ordernummer en een foto van de klacht door naar info@housewolf.nl. Wij zullen je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen.

Je kunt géén aanspraak maken op de garantie bij:

* Beschadiging door opzet of nalatigheid

* Uitzonderlijke slijtage

* Een batterij van het artikel welke vervangen dient te worden

Verkeerd geleverd:

Heb je een ander item ontvangen dan besteld? Neem dan direct contact met ons op.

Zodra wij je e-mail hebben ontvangen, zullen wij ervoor zorgen dat je het item zo snel mogelijk toegestuurd krijgt.

Incompleet:

Ontbreekt er een item in jouw zending? Geen paniek! Neem contact met ons op en wij zullen zo snel mogelijk zorgen dat je bestelde item alsnog geleverd wordt.

 

11. IK HEB MIJN BESTELLING GERETOURNEERD, MAAR HEB NOG GEEN CREDITNOTA ONTVANGEN.

No worries! Dan hebben wij jouw bestelling nog niet retour ontvangen of verwerkt. Retour gestuurd via PostNL? Dan duurt het meestal 4-5 werkdagen voordat het verwerkt is. Als wij jouw retour hebben ontvangen, sturen wij je een creditnota per mail. Je kunt het geld dan binnen 7 dagen op je rekening, creditcard of PayPal account verwachten.

 

12. IK HEB GEEN PAKBON ONTVANGEN BIJ MIJN BESTELLING, MAAR IK WIL DEZE RETOUR STUREN WAT MOET IK DOEN?

Wanneer je geen pakbon hebt ontvangen bij je bestelling en je wilt deze retour sturen, willen wij je vragen om het volgende te doen:

Voeg bij je retour een briefje toe en vermeld daarop: Naam, ordernummer, artikel en reden van retour.

 

13. IK BEN VERGETEN MIJN PAKBON MET MIJN RETOUR MEE TE STUREN, WAT MOET IK DOEN?

Stuur een e-mail naar info@housewolf.nl of via ons contactformulier en vermeld daarin de volgende gegevens:

- Naam, ordernummer, artikel, reden van retour en dat je je pakbon bent vergeten mee te sturen.

- Indien je een track en trace code hebt, stuur deze dan mee (zo kunnen wij je retour sneller terug vinden).